1 mars 2012

Zlatan vs. Jinge=tango

Såväl igår kväll som hela dagen idag har jag sett fram emot att få läsa en intellektuell Jinge-fotbollsanalys om varför Zlatan, efter gårdagens Kroatienmatch, inte ska spela mer i landslaget.

Några exempel: 15 november 2011 skrev Jinge en blogg med rubriken ”Zlatan bör bänkas för gott”. 16 november 2011 var rubriken ”Sverige ett fiasko med Zlatan” och den 17 november var Jingerubriken ”Zlatan slutar snart i landslaget”.

Eftersom det inte ser ut att komma någon Zlatansågning idag, så åker jag nu till Ainas café och dansar tango.

SvD, AB, DN, Expressen, och Norran, d.v.s. ”sanningsvittnet” i norra Västerbotten.

5 kommentarer:

Jinge sa...

Vad var avsikten med din skitkommentar?

Kjell Hanseklint sa...

Sett i perspektivet av på de åsikter Du haft tidigare om Zlatan så tänkte jag att det skulle vara intressant att läsa om analysen var den samma efter Kroatienmatchen.

Med tanke på att någon sådan kommentar aldrig kom så skrev jag min, enligt din åsikt, skitkommentar.

Jinge sa...

Jag vet inte om du tycker att det är en bra väg för att få fler läsare, att skriva om andra bloggare? Möjligen kan det fungera kortsiktigt, men de flesta inser nog vad du är ute efter vilket knappast drar till sig fler besök på sikt. Det skulle vara intressant att läsa om du verkligen tycker någonting om något, saknar du idéer så kan du ju alltid sno idéer från andra bloggar, eftersom du tycks tro att andra bloggare intresserar dina läsare så till den grad att du måste skriva om dem. En något märklig attityd för att vara en ”vänsterblogg” kan jag tycka… Lite Blondinbella över det faktiskt…

Kjell Hanseklint sa...

:))))
… och eftersom jag inte visste vem Blondinbella var så goolade jag på henne. Måste säga: jag tycker din antydande jämförelse haltar betänkligt.

Jinge sa...

Hjoggböle? Där har jag en massa släkt...