17 januari 2011

Fabricerad illvillig folkpartisuck

För drygt en månad sedan kommenterade jag folkpartisten Håkan Linds bloggartikel ”Wikileaks” med frågan, ”Vilken då vänsterpartist?”

Sedan den 16 december kl. 23.23 har jag inväntat att min korta fråga skulle gå igenom den folkpartistiska censuren.

Misstänker nu att den vänsterpartist som Skellefteås oppositionsråd hört sucka, för att Wikileaks grundare var gripen misstänkt för våldtäkt, allenast är en illvillig suck som fabricerats i Håkan Linds hjärna.

3 kommentarer:

L-E sa...

..vore det inte enklare att du skriver din fråga i en kommentar direkt under det blogginlägg som du hänvisar till?
Nämligen detta:
http://norran.se/bloggar/politik/hakanlindh/

Sannolikt ökar dina chanser att få ett svar om du gör det.

Kjell Hanseklint sa...

Jag har ju redan kommenterat på hans blogg men kommentaren har ju inte passerat hans censur.

L-E sa...

..på det viset..då föreslår jag att du helt enkelt kontaktar honom via mejl.
Eller också är det väl bara att fråga honom ifall du träffar honom på kommunfullmäktige? :)