7 augusti 2011

Bukett av partiledarkandidater

Efter förra blogginlägget har jag varit i Grekland och hälsat på dotter och de tre barnbarnen, läst igenom gamla tidningar, fixat till lite bilder och för första gången varit ute och åkt allmogebåt till en vigselförrättning.
Så nu känner jag att det är dags att väcka liv i bloggen.

Visst har det funnits spörsmål att blogga om när jag varit borta men jag känner mig inte tillfreds med att annonsera ut att huset hemma är tomt. Även om jag vet att grannar har ganska god uppsikt över vad som händer hos grannar som är borta är det nog dumt att offentligt upplysa om att ingen är hemma.

Konstaterar att det börjar bli en hel bukett av kandidater till partiledarposten i Vänsterpartiet. Frågan är: vad är det för skillnad på dem förutom utseendet?
Läste nyss Hans Lindes kandidaturartikel i Flamman. Jag kan inte hitta något i den artikeln som inte de andra partiledarkandidaterna skulle kunna skriva under på.

Inga kommentarer: