3 juni 2008

Satans snarstuckna

Hade jag vetat att de som tycker det är okey att sno andras grejer var så satans snarstuckna skulle jag inte ha skrivit denna blogg samtidigt som jag behöver all tid till att färdigställa nästa nummer av IF Metall Norra Västerbottens tidning, Viljan.

Och när nästa nummer av Viljan är klar måste jag ta itu med att skriva ner vad jag vill säga på Waltic den 1 juli. Jag behöver nämligen min dotter Petras hjälp med översättning innan hon åker till Grekland på måndag.

Och när jag väl får tid att svara på de snarstucknas bloggkommentarer då har v-kongressen redan beslutat om partiet ska ställa sig på kulturarbetarnas eller tjuvarnas sida i fildelningsfrågan.

1 kommentar:

Donsan sa...

Ack - ack - återigen samma gamla visa. - Sno grejor - tjuvar - och det från en facklig företrädare. - Jo da - gå dom amerikanska ekonomiska intressenas ärenden bara och strunta i dom minst en miljon svenska fildelarna - Måhända du blir erbjuden ett fint och välbetalt jobb hos dom som polismannen Kejzer.

Svara? - Det skall verkligen bli interessant att läsa vilka lösa påståenden och rena rama lögner du kommer att "svara" med. - En som inte vet skillnaden mellan stöld och upphovsrättsintrång kan verkligen inte tas på allvar